29 Ocak 2015 Perşembe

Elmo Nail Art


(For English please scroll down and click “Read in English” button at the end of this post.”)

Elmo Nail Art

Herkese merhabalar,

Küçükken Susam Sokağını severek izlemiş olanlar parmak kaldırsın ^^ Evet, ben de Susam Sokağı’nı çok sevenlerdenim. Siz de benim gibiyseniz bugünkü tırnak tasarımımı seveceğinizi düşünüyorum =)

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

Bu tasarımı birkaç gün önce yaptım ve gerçekten de gözlerimi ellerimden alamadım ^^ Taşımak o kadar eğlenceliydi ki bence hepiniz mutlaka denemelisiniz. Hadi Elmo’nun yüzünü yaparak başlayalım.

1. Orta parmağımızı beyaz oje ile boyayalım. (Bir kere daha düşündüm de beyaz yerine farklı bir renk seçerseniz, Elmo’nun gözleri daha iyi görünebilir.)  
2. Kırmızı nail art ojesi, ya da kırmızı oje ve ince bir fırça yardımı ile aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi eğimli bir çizgi çiziyoruz.
3. Çizgiyi yüz şeklini oluşturacak biçimde tamamlıyoruz.
4. Çizdiğimiz yuvarlak kısmın içini kırmızı oje ile dolduruyoruz
5. Yüzün üst kısmından taşacak şekilde iki büyük beyaz nokta yapıyoruz. Bunlar gözler olacak.
6. Yüzün ortasına aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi küçük siyah bir çizgi çiziyoruz.
7. Bu küçük çizginin iki ucunu alttan eğimli bir çizgi ile birbirine bağlayıp ağız şekli oluşturuyoruz.
8. İçini siyah ile dolduruyoruz.
9. Gözler için iki küçük siyah nokta konduruyoruz.
10. Son olarak, iki gözün arasına turuncu bir nokta yaparak burnu oluşturuyoruz.

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art


Sonrasında başparmağımıza Elmo’nun vücudunu, işaret ve yüzük parmaklarımıza da Elmo’nun kollarını çizeceğiz. Aşağıdaki fotoğrafların aşamaları yeterince açık gösterdiğini düşünüyorum. Bu sebeple tek tek açıklamayacağım. Ancak, herhangi bir sorunuz olursa aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen.

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

      Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

Tasarımımızın son hali bu şekilde görünüyor. Tırnakları bir araya getirince mutlu bir Elmo çıkıyor karşımıza.

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

Ben bu nail art’ı yaparken de yaptıktan sonra da gerçekten inanılmaz zevk aldım. Aa, bu arada küçük parmağıma da minik bir kalp kondurdum. Siz dilerseniz düz renk olarak bırakabilir, kalp yapmak isterseniz de şurada paylaştığım tırnaklarda kolay kalp yapımı videomu izleyebilirsiniz.

Kullandığım ojeler:

Kırmızı: Golden Rose Nail Art 117
Siyah: Flormar Nail Art NA12
Beyaz: Essence Floral Grunge 02 Lily Bloom
Turuncu: Flormar Supershine 42 ve Essence Color & Go 191 Love is in the air (Turuncu ojemin tonu çok koyu olduğu için sarı ile karıştırıp kullandım.)

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

Eğer kırmızı yerine mavi kullanırsanız, burun da koymazsanız nurtopu gibi bir Kurabiye canavarınız olmuş olur, söylemeden geçmek istemedim ^^

Bugünlük benden bu kadar. Umarım tasarımı beğenmişsinizdir. Ve son olarak merak ettiğim bir şey var:

Sizin Susam Sokağı’ndaki en sevdiğiniz karakter hangisiydi?

Sevgiler,

Alice



Elmo Nail Art

Hello everyone,

Raise your hand if you used to watch the Sesame Street when you were a kid and loved it. Oh yes, I’m also one of the Sesame Street lovers. If you are like me, you will also enjoy today’s nail design as well: Elmo.

 Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

I created this design a few days ago and I really can’t stop looking at my nails. It was so enjoyable that you really have to try it too. Let’s get this cute design started with Elmo’s face.

1. Paint your middle finger a white polish. (On second thought, if you used another base color, probably the eyes would have been more visible.)
2. Use a red nail striper to create a curvy line as shown in the photo below.
3. Finish this line to form the outline of the face.
4. Fill it in with red polish.
5. Make two large white dots on the face.
6. Use a black striper to draw a small line as in the photo.
7. Connect the two ends with another curvy line to create the mouth shape.
8. Fill it in with black polish.
9. Make small black dots for the eyes.
10. Finally, make a small dot between the eyes with light orange polish for the nose.

 Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

Then, on our thumb nails, we are going to draw Elmo’s body, and on our pointer and ring fingers, Elmo’s arms. I think the photos below explain all the steps well enough, so I’m not going to explain them step by step. But, if your have any questions, please do not hesitate to leave them in the comment box below.

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

      Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

And here is the finished manicure. When you bring your nails together, it looks like Elmo.

 Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

I really enjoyed this nail art design a ton. Oh, by the way, on my pinky, I draw a red heart. You can simply leave it plain white, or if you want to draw a heart, click here to see the very short video tutorial.

The polishes I used are:

Red: Golden Rose Nail Art 117
Black: Flormar Nail Art NA12
White: Essence Floral Grunge 02 Lily Bloom
Orange: Flormar Supershine 42 and Essence Color & Go 191 Love is in the air (My orange polish was too dark, so I mixed it with yellow polish ^^)

Sesame Street Elmo Nail Art / Cookie Monster Nail Art

If you change red and use blue instead, you will end up with the Cookie Monster ;) They are almost the same. The only difference is that Cookie Monster doesn’t have a nose ^^

That’s all from me today. I hope you like this design. And there is something I wonder:

Who was your favorite character in Sesame Street?

Love,
Alice

15 yorum:

  1. ben yapsam bunu, oje çıkana kadar elimle konuşurum sanırım. :)
    çok güzel yapmışsın. eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D Ben de konusmus olabilirim :))
      Cok tesekkurler :)

      Sil
  2. Çok yaratıcı, gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Basparmaga elmo'nun vucudunu yapmak esimin fikriydi ;)

      Sil
  3. çok güzel olmuş eline sağlık :) bende en yakın zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm :) Denediginde benimle de paylasirsan cok mutlu olurum :) instagram'da #nailartinwonderland olarak tagleyebilirsin ;)

      Sil
  4. Benim de favorim Elmo ve Kurabiye Canavarıydı :) Eline sağlık çok eğlenceli ve guzel bi tasarım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim canim ^^ Cok eglenceliydi gercekten de :) Elimi konusturdum surekli :)

      Sil
  5. Sanatınızı konuşturmuşsunuz resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocamaaan teşekkür ederim :) Beğenmenize sevindim ^^

      Sil
  6. Çok şirin olmuş :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oluyorum emek sarf ettiğim şey beğenilince :) Çok teşekkürler ^^

      Sil
  7. Detaylı anlatımlarına bayılıyorum :) Yine şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, ciddi misin? :D Bazen kendimi sorguluyorum "Zaten tek tek fotoğraflıyorum, neden bir de aynı şeyi yazıyorum?!" diye :) Sonra diyorum "Hadi üşenme bakim, yaz bunu da" :) Bu yazı biraz üşendiklerimden :))

      Çok sağol fıstık ^^

      Sil
  8. Susam sokağına bayılırım.çok güzrl plmuş😄

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...