20 Eylül 2016 Salı

Hamilelik Mimi


Herkese merhabalar,

Gontheblog blogunun sahibi sevgili Gamze ile geçenlerde sohbet ederken bu aralar birçok bloggerın hamile olduğundan bahsettik. Ben bu kadar kalabalık olduğumuzun farkında değildim ^^ Lifestyle of Siri, Nil’s Mum, Mor Menekşe, Instagram’dan dsn_nails, hep hamile ^^ Madem öyle, “Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin!” diyor ve bir Hamilelik Mimi başlatıyorum. Bana katılırsanız çok sevinirim :)


1. Hamileliğinizin kaçıncı haftasındasınız?
32

2. İlk bebeğiniz mi?
Evet 👆

3. Hamile olduğunuzu ne zaman ve nasıl öğrendiniz?
Hamileliğimi 4. haftada evde bir test yaparak öğrendim.

4. Hamile olduğunuzu ilk kime ve nasıl söylediniz?
Ben eşime söyledim tabi ki 💑 Adamcağızı elimde testle uyandırdım. Neden bahsettiğimi anlayamadı bile uyku sersemliğiyle :) İyi ki söylediğim anı videoya kaydetmeyi akıl etmişim. Kalp atışlarını duyup yumurcağın gerçekten orada olduğuna emin olana kadar da başka hiç kimseye söylemedik.

5. Şu ana kadar hamilelikle ilgili en sevdiğiniz şey nedir?
İçimde büyüyen canın hareketlerini hissetmek.

6. Mide bulantısı yaşadınız mı?
Çok çok az. Daha ziyade mide yanması sorunu yaşadım ilk üç ayda.

7. Çatlaklarınız oldu mu? Çatlak önleyici bir bakım uyguluyor musunuz?
Doktorumun önerisiyle 20. haftamdan itibaren Bella B Tummy Honey Butter kullanmaya başladım. Ara sıra da saf hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Henüz çatlağım olmadı 🙏 ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem. Annemde olmuş, o yüzden kendimi olacağına hazırladım, olmazsa bahtıma :)

8. Hamile kıyafetleri aldınız mı? Hangi mağazaları tercih ediyorsunuz?
Hamileliğimin 3. ayından itibaren pantolonlarım çok rahatsız etmeye başladığı için ilk olarak ilk bulduğum LCW'den biri kot biri ince kumaş iki pantalon almıştım. Daha sonra H&M'den bir elbise aldım ki açık ara bu yaz için en favori kıyafetim oldu. (Biraz da mecburen tabi 😂) Bir de yine H&M'den bir bluz aldım pantalonlarımın üstüne uyan, o kadar. Sonradan giyemeyeceğim kıyafetler için çok alışveriş yapmak istemiyorum.

9. Bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz mi?
Ben ilk zamanlarda öğrenmek istemiyordum ama herkesten o kadar çok soru geldi ki dayanamadım :) 17. hafta randevumuzda bir erkek bebek beklediğimizi öğrendik 👶 Sağlıkla inşallah 🙏

10. İsim seçtiniz mi?
Sanırım bizim oğlan bir kahramanlık gösterdiğinde kendi ismini kendi seçecek 😂 Ne zormuş erkek bebeğe isim bulmak :) Önerilerinizi beklerim ^^

11. Doğum eğitimi aldınız mı?
Bir hamile beslenmesi söyleşisine katıldım sadece. Başka bir eğitim almadım. Ama uygun zamanda eşimle gidebileceğimiz bir doğuma hazırlık eğitimi almak isterim.

12. Bir doula/ebe ile çalışıyor musunuz?
Bir doula ile çalışmıyorum. Çalışıp da gerekli olduğunu düşünenler varsa yorumlarını ve tecrübelerini paylaşabilirler mi?

13. Bebek alışverişine ne zaman başladınız? Bebeğinize ilk ne aldınız? 🍼
16. haftamıza girdiğimizde eşimle üniversitemizin mezunlar gününe gitmiştik ve oradan bebeğimize ilk çıtçıtlı badisini aldık. 17. haftada cinsiyetini öğrendiğimiz günün anısına da bir önlük almıştık. Sonra gerisi geldi :) (Yenidoğan alışveriş listemi de sizlerle paylaşmamı ister misiniz?)

14. Bir doğum fotoğrafçısı ile çalışacak mısınız?
Sadece bir kişiyle görüştüm ve fiyatını çok çok yüksek buldum. Sonradan pişman olur muyum emin değilim ama her ne kadar fotoğraf ve video çekimi istiyor olsam da o fiyatı vermek istediğime emin değilim. Ayrıca doğum yapacağım hastane, doğumhaneye babayı bile zorla alacak, fotoğrafçıyı kabul edeceklerini pek sanmıyorum :/  Daha önce bebek sahibi olmuş olanların bu konudaki tecrübeleri neler acaba?

15. Hamilelikte en çok özlediğiniz şey nedir?
Japon yemekleri, özellikle de sashimi. Evet, ben bir çiğ balık severim ve hamileyken yiyememek ne kötü :/

16. Eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Gontheblog, Lifestyleofsiri Nil’s Mum ve Mor Menekşe de bu soruları yanıtlarsa çok mutlu olurum ^^

Sevgiler,

Alice

5 yorum:

  1. aa ne kadar sevindirici bende bir blogger olarak 22 haftalık hamileyim :)allah sağlıkla kucağımıa almayı nasip etsin bebişlerimizi..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Doğum yapan bir kaç blogger arkadaşımız da var, omlarında eklersek herkes hamile ^.^

    İlk fırsatta yapacağım mim i sevgili Alice 💕

    YanıtlaSil
  3. ayyyy ondan mı gözükmüyoduuun. hayırlı olsuun. sen de anne blogu olcaaaaan. ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  4. Doula'nın ne olduğunu bile bilmiyorum :-)

    kız desen birçok öneride bulunabilirim ama sanki erkek bebeğe isim koymak daha zor. ben gene de sevdiğim ve aklıma gelen ilk isimleri yazayım, bir fikir verir belki: koray, yiğit, yağız, mert, selim, yaman

    bebeğini sağlıcakla kucağına alman dileğiyle sevgiler alice :-)

    YanıtlaSil
  5. Ne tatlı bir mim Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...