10 Eylül 2016 Cumartesi

Otuz


Tam otuz yıl önce bugün,
Tam bu saatte,
İlk kez ağlamışım ben.

Tam otuz yıl önce bugün,
Tam bu saatte,
İlk kez almış annem beni kucağına.
Annem ilk kez anne,
Babam ilk kez baba olmuş.

Tam otuz yıl önce bugün,
Açmışım bu dünyaya gözlerimi.
Koskoca otuz yıl geçmiş ben doğalı.

Ve tam bu gün,
Doğumumun otuzuncu yıldönümünde,
Tam otuz haftalık oldu içimdeki can.

Tam otuz hafta önce,
Bir melek yeryüzüne inmeye karar verdi.
Ve o melek bizi seçti,
Beni anne, en sevgilimi baba yapmak için.

Tam otuz hafta önce bir sevgi düştü içime.
Her gün biraz daha büyüyen,
Her gün biraz daha çoğalan.

Tam otuz yıl önce bugün doğan ben,
Tam otuz haftadır seni büyütüyorum içimde.

İyi ki doğdum,
İyi ki varsın.

Seni çok seviyorum oğlum!

Annen



3 yorum:

  1. ben de bebeğinin cinsiyetini merak ediyordum. oğlunla sana uzun ve mutlu bir ömür diliyorum alice. hep beraber nice güzel seneler geçirirsiniz inşallah :-)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun.Bebeğinde hayırlı olsun.Bende acaba nerelerdesin diye merak ediyordum...

    YanıtlaSil
  3. Okurken gözümden yaş geldiğini söylememe gerek yok sanırım 🤗 Mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...